02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute

Pitäjänmäellä vietetään ystävänpäiväjuhlaa 11.2.2024

Pitäjänmäen seurakunta

08.02.2024, 10:29
Tule juhlimaan ystävänpäivää Pitäjänmäen nuorisotalolle (Jousipolku 1 C2) sunnuntaina 11.2. klo 12-15 kaikille avoimeen tapahtumaan!
Vaaleanpunaisella pohjalla sydän ja teksti Pitäjänmäen ystävänpäiväjuhla su 11.2.-24

Luvassa on mm. livemusiikkia: Yhden Joukon yhtye, nuorten K-Pop tanssiesitys, liikuntatuokio, ystävänpäiväkorttipaja, kasvomaalausta, polaroid-kuvien ottamista sekä kanoja ja lampaita tavattavissa.

Seurakunnasta mukana ovat mm. varhaiskasvatuksen ohjaaja Sanna Yli-Koski-Mustonen, jonka voi tavata polaroid-kuvapisteellä ja kirkkomuskariohjaaja Heidi Saarikoski, joka pitää ystävä-aiheisia lauluhetkiä.

Tarjolla myös pientä syötävää!

Mukana Pitäjänmäen Tarmo, Kirjasto, Nuorisotalo, partiolippukunta Jean d'Arc ja Pitäjänmäen seurakunta.