28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Pakilan seurakunnan järjestöavustukset

Pakilan seurakunta

06.02.2024, 13:48 /  päivitetty 06.02.2024, 13:55
Alueen toimija: nyt on aika hakea seurakunnan avustusta vuodelle 2024!
kirkko

Pakilan seurakunta haluaa avustaa seurakunnan alueen (Pakila, Paloheinä, Torpparinmäki) yhdistysten ja järjestöjen toimintaa, jolla edistetään yhdessä tekemistä ja tuetaan alueen asukkaiden toimintaa ja elämää. Seurakunta jakaa avustusta 7 000 euroa, joka voi jakautua eri hankkeiden kesken.

Hakuperusteet:

1. Hakijan tulee olla seurakunnan alueella toimiva yhdistys, järjestö tai seura
  2. Avustusta voi hakea tapahtumiin, toiminnan tukemiseen tai alueen yhteisöllisyyttä vahvistamaan toimintaan
  3. Avustus tulee käyttää kuluvan vuoden aikana
  4. Uusien yhteistyömahdollisuuksien avaaminen
  5. Raportointivastuu Pakilan seurakunnalle

Lähettäkää vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrotte mihin avustusta haette (hankekuvaus) ja miten suunnittelemanne hankkeen rahoitus muodostuu. Arvostamme uusia yhteistyömahdollisuuksia ja rohkeita innovatiivisia avauksia!

Hakuaika on 5.2.–22.3.2024. Hakemukset sähköpostilla osoitteeseen pakila.srk@evl.fi

Lisätietoja voit kysyä seurakuntapastori Jouni Pirttijärveltä,
jouni.pirttijarvi@evl.fi, 050 401 6176.