27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Pakilan seurakunta

Ilmoittautuminen kouluikäisten kevään ja kesän 2024 toimintaan Pakilan seurakunnassa

Pakilan seurakunta

02.01.2024, 14:09 /  päivitetty 17.04.2024, 13:04
Ilmoittautuminen kouluikäisten toimintaan alkaa maanantaina 15.1. klo 9. Ilmoittautumislinkki löytyy täältä.

Kouluikäisten kevään toiminta käynnistyy viikolla 3. Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 15.1. klo 9 ja päättyy sunnuntaina 21.1. klo 23.59. Tämän jälkeen osallistumispaikat jaetaan ja paikan saaneille lähetetään vahvistussähköposti. Jos ilmoittautuneita on enemmän kuin aloituspaikkoja, paikat arvotaan. Ensisijalla paikkoja jaettaessa ovat Pakilan seurakunnan jäsenet, mutta toimintaamme ovat tervetulleita ihan kaikki.

Jälki-ilmoittautuminen on auki torstaina 25.1. klo 9 alkaen koko kevään ja nämä ilmoittautumiset menevät suoraan jonopaikoille. Ilmoitamme paikkojen vapautumisesta sähköpostilla. Jonoon jääville emme muuten laita erillistä viestiä. Ilmoittautumisen yhteydessä kaikille tuleva kuittausviesti ei ole vielä vahvistus paikasta, vaan viesti onnistuneesta ilmoittautumisesta.

Ilmoittautumislinkki toimii jokaisen lapsen kohdalla vain kerran. Tämän jälkeen voit lisätä omia ilmoittautumisia sähköisen asioinnin etusivun kautta. Sieltä pääset myös tarkastelemaan omia ilmoittautumisia, paikkojen hyväksymisiä ja maksamaan laskuja.

Teknisissä ongelmissa ole yhteydessä prime-tuki.helsinki@evl.fi.

Jokaisessa tapahtumassa on avoimena aina 10 paikkaa enemmän kuin kuhunkin tapahtumaan otetaan osallistujia. Ryhmien koko riippuu toiminnasta.

Lisätietoja ilmoittautumisesta ja kursseista antaa Emma Mönkkönen, emma.monkkonen@evl.fi